Wat inspiratie voor een date

24-03-2018

Blind vertrouwen

Het is nog maar tien uur in de ochtend en nu al 25 graden. Ik rijd de parkeerplaats op waar de Audi's en Tesla's volop vertegenwoordigd zijn. Wat is dat toch met de Van der Valk hotels dat ik altijd de meest wilde fantasieën krijg? Is het de setting, het idee dat er iets zou kunnen gebeuren of zijn het de sexy auto's en mannen in pak? Ik parkeer mijn Opel Adam naast een dikke Audi A6 en loop naar binnen.

Het is een nieuw hotel, met een mooie strakke inrichting. Het is druk, alle tafels in de lobby zijn bezet. Ik neem plaats aan de bar. Ik heb een afspraak met de boekhouder van het bedrijf dat ik samen met mijn man run. Saaie materie waar ik eigenlijk geen zin in heb. Gelukkig heb ik de knapste en meest sexy boekhouder die er is. Lang, slank gespierd en donker haar. We kwam hem tegen op een zakelijk feest. Hij is een bekende van mijn man en regelt voor ons de boekhouding voor een vriendenprijsje. Gezien ik voor het financiële deel van ons bedrijf verantwoordelijk ben, plan ik de afspraken. Meestal in een hotel omdat de boekhouder uit het hoge noorden komt. Hij is er nog niet dus ik besluit de cijfers nog even door te nemen.

Ik klap mijn laptop open en bestel een cappuccino. Mensen lopen in en uit. Mannen strak in pak, Vrouwen netjes gekleed afgewisseld met oudjes die een koffietje komen doen. Ik zie veel sollicitatiegesprekken en belangrijke afspraken. Je voelt de spanning. Er komt een tafel vrij en ik verplaats daar naar toe. Net als ik weer wil beginnen met werken komt hij binnen.

Een mooie man, iets getint, goede spijkerbroek strak gesneden colbertje met een wit T-shirt eronder. Ik schat hem begin 30. Hij gaat zitten bij de haard. Hij kijkt mijn kant op. Ik kijk terug. Heel kort, maar we hebben elkaar gesignaleerd. Ik ben afgeleid.

Er komt een vrouw bij hem zitten. Date? Zakelijke afspraak? Ik ben nieuwsgierig en probeer stukken van het gesprek op te vangen. Het is een sollicitatiegesprek. Hij vertelt over zijn bedrijf, maar de details kan ik niet opvangen. Hij kijkt regelmatig over haar schouder even mijn kant op en ik kijk terug. Grappig dit. Zijn gesprek is afgerond en de dame gaat weg. Ook hij staat op om te vertrekken. Ten minste dat dacht ik, maar hij gaat aan de tafel schuin achter me zitten.

Ik voel zijn ogen branden in mijn rug. De spanning loopt op.

Mijn boekhouder appt: hij staat in de file. Dat duurt nog wel even. Ik vraag de lunchkaart maar alvast. Ik kijk subtiel over mijn schouder. Hij zit nog steeds alleen aan een tafel te werken. Ik wil brutaal zijn en vragen of hij zin heeft om samen te eten, maar ik durf het niet. Hoe zelfverzekerd ik ook ben. Ik ben gewoon niet dominant genoeg om op hem af te stappen.

Hij is wel echt leuk. Ik heb het warm gekregen en wil me gaan opfrissen. Bewust loop langs hem om naar het toilet te gaan. Hij bekijkt me van top tot teen. Ongegeneerd. Goedkeurend. Als ik terugkom bij mijn tafel ga ik aan de andere kant zitten zodat ik hem kan zien. Hij lacht. Ik ook. Ik probeer te werken maar er komt niet veel van. Ik staar een beetje doelloos naar mijn scherm.

Het signaal dat ik anders ben gaan zitten is voor hem genoeg. Hij stapt op. Hij gaat weg denk ik, maar hij loopt naar de receptie. Vervolgens loopt hij terug naar mij en zonder iets te zeggen legt hij een sleutel met kamernummer op mijn tafel en loopt door. Hoezo dominant! Wil ik hier wel op ingaan? Ik ben alleen, ik heb de tijd en niemand hoeft het ooit te weten. Ik vraag om de rekening en tien minuten nadat hij weg is loop ik naar de kamer.

Ik sta met de sleutelkaart voor de deur van de kamer. Onzeker, twijfelend, maar geil. De deur gaat open. Hij heeft me blijkbaar gehoord. Zonder een woord te zeggen pakt hij mijn hand en leidt me subtiel de kamer in. Het is een nette, simpele kamer. De geur van schoonmaakmiddelen hangt nog in de lucht. Wat doe ik hier? Mijn benen zijn slap, mijn mond is droog. Zonder iets te zeggen draait hij me om en ritst mijn jumpsuit los. Ik protesteer niet. Het kledingstuk valt over mijn schouders op de grond. Hij pakt mijn handen en zet deze boven mijn hoofd tegen de deur. Zijn handen glijden langs mijn zij. Het kietelt. Ik wil mijn armen naar beneden doen, maar hij staat dat niet toe. Hij legt zijn handen op de sluiting van mijn beha en wacht. Ik knik. Dan maakt hij mijn bh in een soepele beweging los. Daar sta ik dan, tentoongesteld in mijn zwarte string. Zijn sterke handen betasten mijn lichaam. Hij geniet heel beheerst. Hij bepaalt het tempo en ik volg. Hij staat nog steeds achter me. Ik wil hem zien, ruiken en voelen. Hij pakt mijn haar vast en trekt mijn hoofd iets naar achter, net hard genoeg. Hij betast mijn borsten, ik kreun. 'Stil', commandeert hij. Zijn hand gaat in mijn slip, hij voelt hoe nat ik ben. Hij likt goedkeurend zijn vingers af, draait me om en duwt me langzaam maar naar beneden. Hij twijfelt niet of ik dat wil, vraagt me niets. Mijn lichaamstaal verraadt dat ik geniet. Heel geil. Ik neem zijn mooie pik in mijn mond en maak lange en diepe halen tot hij bijna komt. Hij stopt me, ik mag niet bepalen wanneer hij klaarkomt. Hij trekt me omhoog en neemt me mee naar het bed. Ik beland op mijn rug, hij ligt op me en begint me intens te zoenen. Dat zoenen met een compleet vreemde zo goed kan voelen. Eindelijk heb ik vol zicht op zijn mooie getinte lijf. Ik laat mijn handen over zijn borst glijden en langs zijn gespierde armen. Hij kijkt me indringend aan en duwt zijn pik in één harde stoot bij me naar binnen. Hmmmm. Hij neukt me, het ritme is heerlijk. Ik kreun hard, maar hij legt zijn hand op mijn mond. 'Ssst'. Ik weet niet waarom hij wil dat ik stil ben, maar het dominante gebaar maakt dat ik alle controle verlies en paar seconden later heel hard klaarkom. Hij stelt het weer uit voor zichzelf en haalt zijn pik uit me. Ik wil omhoog komen om hem te bevredigen. Om hem nog een keer proeven, maar hij duwt me terug op het bed. Hij zuigt aan mijn gezwollen borsten en gaat vanaf daar langzaam naar beneden, begint me te likken. Ik voel mijn clit tintelen. Mijn lijf kan niet meer, maar ik heb niets te willen. Ik kan en wil het niet tegenhouden: wéér een hoogtepunt. Mijn lichaam is nog aan het natrillen als hij op me komt zitten. Ik heb vol zicht op zijn lijf: zijn pik, zijn alles Hij kijkt neer op mijn lichaam. Bewonderend, geil, vol verlangen en trekt zichzelf af op me tot hij zijn zaad over mijn lijf spuit.

'Hey, zit je te dromen?' hoor ik ineens. Ik schrik op en kijk ietwat oververhit recht in de mooie bruine ogen van mijn boekhouder. Dit wordt een lange middag..

affordable gigolo
Alle rechten voorbehouden 2018
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin