Trio betrapt in het bos, heerlijk!

23-03-2018

Trio betrapt in het bos, heerlijk!

Voor jullie drie!
Ik hou van fotografie en zo heb ik m'n toestel steeds bij me als ik onderweg ben of als ik 'n toertje fiets. De zon scheen stevig die middag in de volle zomer. Het kleurde het water schoon en zo zette ik me op m'n hurken om dit beeld mooi vast te leggen. Ik stond er midden in de natuur. Afgelegen van alles. Niemand rond me. Nu ja, dat dàcht ik.
Ik was bezig met de juiste focus en het juiste kader en plots zag ik in m'n schermpje rechts iemand bewegen. Ik zeg wel "bewegen" maar het was plezanter dan dàt. Ik zag twee blote tieten! Nu ja, ik zag ook hoe die tieten bedekt werden door twee mannen handen. En ja, achter deze vrouw stond ook een man. Ik keek nu met het blote oog. Zocht die hoek en zag dat het padje verderop ernaar toe ging. En eerlijk? Hier heb ik altijd van gedroomd om eens mensen te betrappen die lekker aan 't stoeien zijn in de natuur. Zoals de scene me nu liet uitschijnen zou ik er nooit dichter bij komen dan wat er daar aan t afspelen was. Mijn hart boenkte in m'n keel. En ook al zou je denken dat mijn paal boenk kei hard zou worden, dat was niet zo want de spanning deed ook z'n werk en alles was daar nog rustig. Ik voelde me eerder een jong verkenner scout die op avontuur trekt dan een geile bronstige beer.
En zo zette ik m'n fiets vast en ging wat gebukt de richting uit van waar ik die twee bezig zag. Bij momenten hinderden de bosjes het zicht maar plots was ik echt wel vlakbij. Nu ja, dertig meter of zo, niet eens, twintig. Mijn hart ging wild. Adrenaline door m'n lijf. Droge mond. En wat had ik geluk, een mooi stuk struikgewas aan deze kant. En daar zat ik.
Wel een beetje raar dat ik niet gewoon "wandelde". Ik had toch het recht om dat te doen. En dan konden die twee nog altijd zien wat ze zouden doen. Maar ik wilde hun niet storen en dus dook ik als een puber wat de bosjes in. Heel alleen want dit plaatsje was echt van de wereld af. M'n toestel zou ik nu niet kunnen gebruiken want ik ben zo dichtbij dat ze de klik misschien wel horen zouden. Hoe spannend ik ook dàt idee wel zou vinden om hun op beeld vast te leggen. Maar mag het nooit ongevraagd doen en dus, gewoon kijken nu.
Daar ging ik. Hoofd naar boven. En kijken. Ik zag hun van opzij. En mijn god, het was schoner dan in m'n dromen. Wat een vrouw! Wat een mooie vrouw. En wat een zin ze had. Ze duwde haar kontje naar achter en ja, daar stond een vent. En ja, hij had zijn paal in haar. Niet dat ik hem echt in haar kon zien neuken maar de bewegingen waren helemaal zo. Ze lachten en kreunden. Ik hoorde het tot bij mij. Wat....een....op-win-den-de scene was dit!!! Haar kleedje bij elkaar gefrommeld en nog wat hangend rond haar lijfje. Maar haar borsten bengelden bij elke stoot en haar billen blonken in de het zonlicht. En die man was ook uit zijn broek gestapt, bloot bovenlijf. Nagenoeg helemaal naakt! Zelfs van hieruit en in dit standje zoals ze zich hier aan me aandiende zag je de sensualiteit van deze vrouw. Mooi verzorgde vrouw.
Wow. Plots zag ik de hele scene precies. Want deze man was haar wel lief en stevig aan 't neuken en tegelijk zie ik nog een kerel op de scene staan. Schuift 'n beetje op en komt naast hun staan. Hij zat al de tijd wat voor hun en achter de struiken maar nu zie ik hem in volle glorie. Ik zie hem helemaal en zie duidelijk hoe stevig zijn paal voor hem uithangt. Mijn god wat een lekker ding! Hij geeft er afwisselend ook enkele rukjes aan. En dan weer streelt hij haar liefjes over de rug. Ze kussen elkaar. En hij rukt weer. Zo is de scene voor me en mijn god, ik voel adrenaline door mijn lijf pompen. Paal wordt hard. En ja, ik voel met m'n hand in m'n broek en kan niet anders dan mijn broek losmaken. Op enkele seconden tijd word ik bloedgeil en wil gewoon zonder schaamte mijn ding doen. Pak mijn pik vol in mijn hand en begin te rukken. Net als die kerel naast hun. Je ziet de goesting van haar tot hier en zij pakt de pik van die man vast en neemt hem naar haar mondje. Daar gaat hij, in haar binnen. Terwijl wordt ze langs achter geneukt. Dit heet "een trio"! Vanaf nu is het officieel een trio! Zo botergeil!
Ik wil meer. Ik wil dichter. En zo steek ik m'n lul weer weg en sluip wat dichter. Nog zeven acht meter van hun af. Ik stop. Hoofd weer naar boven en instant zakt mijn broek naar beneden, lul in mijn handen en instinctief rukken! Té té geil allemaal. De man staat weer voor haar en rukt lekker aan zijn paal en mijn god, wat is het een lekker ding die paal. Nog goddelijker is deze vrouw, zo mooi. Zo elegant, zelfs in deze positie. Ik zie de man achter haar genieten. En zij kreunt. Ik hoor het soppend geluid. Zij is kletsnat en wordt zo stevig genaaid dat ze zich moet vasthouden aan het boompje voor haar.
De man duwt zijn paal de lucht in en rukt zo stevig dat het lijkt alsof hij naar de finale gaat. De neukende man is hiermee aangestoken en wordt ook dierlijker in zijn stoten. En dan hou ik het niet meer. Helemaal in een roes van geiligheid zet ik enkele stappen naar voor en kom pal voor deze drie te staan. Ze verschieten niet eens. Ze hadden me potdorie al opgemerkt en het had hun nog geiler gemaakt "Eindelijk ben je er! Laat je gaan man.....heel graag!!" en die uitnodiging liet ik me geen twee keer zeggen. Ook ik drukte mijn paal de lucht in en stond even hard te rukken als die kerel voor mij. De vrouw wist niet waar eerst kijken en genoot zichtbaar. Ze kreunde nog harder. Het soppen werd nog luider! Een dikke stevige paal naaide haar poes en dat zicht van dit pompend lid was zo geil. De man achter haar greep haar billen vast en spreidde ze. Hij liet zijn duim in haar kontgaatje glijden en terwijl schoof die rukkende man zijn paal in haar mond. Nu ja, ze werd zo stevig geneukt dat ze hem amper pijpen kon, hoeveel zin de man ook in haar zuigend mondje had.
Ik kon mijn ogen niet afhouden van die geile paal en was al mijn denken kwijt gespeeld. Het hele dierlijke en vooral het hele geile van dit moment had overgenomen. Botergeil was ik. En ik zette nog een stap naar voor en keek uitnodigend naar die man en hij verstond me. En de vrouw greep weer stevig het boompje vast om elke neukstoot op te vangen en terwijl zette de man een stap mijn richting uit. Ik zette me op mijn knieën en gaf hem mijn mondje. En daar gebeurde het....voor de aller eerste keer zag ik niet alleen neukende mensen in het echt met elkaar bezig zijn maar gleed er een paal mijn mondje binnen. en mijn god wat had ik hier zin in. Overmoedig als wat ik was, nam ik heel zijn paal diep in me. En er terug uit. Mijn tong ging wild. Mijn lippen zogen. Mijn keel ontving. Alles tegelijk. Ik zag haar tieten naast me bengelen, zo schoon, maar zo schoon sech en zag haar hoofdje en haar handen en haar buikje en rug en dijen en billen...zo mooi allemaal...en ik zag die man zijn ballen tegen haar lijf knallen en voelde tegelijk paal in mijn mond en dit alles bracht me in trance van één en al geiligheid en adrenaline stroomde door mijn lijf en tijd en plaats verdween en ik rukte terwijl ook aan mijn paal en voelde de paal van die kerel in mijn mond echt helemaal zwellen en kei hard worden en voelde zijn lichaam schokken en ik werd over gutst door warm zaad in mijn mond en over mijn kin en borstkast en ik was zo opgewonden dat ook mijn zaad eruit vloog en de man die aan 't naaien was kreunde dat het een lieve lust was en ook de vrouw maakte een heel dierlijk geluid en daar zakten ook zij in elkaar na een vloedgolf van één en al genot!!!
Wauw!!!
affordable gigolo
Alle rechten voorbehouden 2018
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin