Mijn eerste maal als gigolo

23-03-2018

MIJN EERSTE ERVARING ALS GIGOLO

Hallo beste lezers, hieronder een eerste date ervaring van een van onze nieuwe jonge gigolo's. Hij heeft het zelf geschreven vanuit zijn beleving, zijn eerste date ervaring met een klant. Die overigens 17 jaar ouder is dan Joffrey. Als jullie het leuk vinden om te lezen zal ik vragen en zowel klanten als onze gezelschapsheren om meer verhalen/ervaringen te schrijven.
Toen ik weer eens een avondje op het internet aan het rond zoeken was voor een leuke job keek ik uit verveling eens tussendoor op erotische sites. Daar zag ik opeens een advertentie staan met de titel Mannen gezocht! Gigolo vacature open. Omdat ik dringend werk nodig had besloot ik te kijken wat er gevraagd werd. Er bleek in de advertentie te worden gezocht naar een gigolo. In de advertentie stond dat ze gezonde jongens zochten tussen de 21 en 65 jaar oud en ook de verdiensten zijn aantrekkelijk. En verder zou alles geheel discreet dus je kon het geheim houden. Bij interesse moest je het online formulier invullen op hun website of een mailtje sturen met je foto en kandidatuur. Dan zou je te horen krijgen of je bent uitgenodigd om de volgende stappen te doorlopen. Ik had er eigenlijk nog nooit echt over nagedacht dat ik mijn eigen lichaam zou kunnen verkopen en ik wist ook niet goed wat ik me erbij moest voorstellen. Maar ik besloot toch maar even het formulier in te vullen, geheel vrijblijvend stond erbij dus als ik nog twijfels zou hebben kan ik het altijd nog afzeggen
De volgende dag keek ik mijn mail maar zag dat er nog geen reactie was gekomen. Maar later die dag ging de telefoon en ik zag een vreemd nummer staan, ik nam zei mijn naam en hoorde aan de andere kant van de lijn een dame die zei van Affordable gigolo te zijn, van de gigolo aanmelding dus. Even was ik erg zenuwachtig en mijn hard ging te keer, maar ik hoorde dat ze enthousiast waren en werd vervolgens uitgenodigd voor een gesprek bij hun op kantoor. Ik ontving nog een aanvullende vragenlijst en mailde die gelijk terug zodat ik direct mijn afspraak voor de dag erna kon bevestigen. Ik was eerlijk waar de hele avond nerveus en was dan ook blij toen deze dag voorbij was. Ik trok een mooie blouse aan zoals gevraagd werd en met daaronder een nette broek ging ik naar mijn intake afspraak toe. Ik had de afgelopen nacht goed nagedacht en wilde nog liever gigolo worden. En dan ook niet alleen voor het geld, ik zou ook nog eens spannende dates met seks krijgen.
Na een treinreis van een half uur kwam ik aan bij het toch wel nette kantoorpand, waar een vriendelijke dame mij verzocht even te wachten zodat ik opgehaald zou worden voor mijn intakegesprek. Een paar minuten later verscheen daar opeens een knappe dame die vroeg of ik Joffrey was. Toen ik dit bevestigde stelde ze zich voor en zei ze dat ik met haar het intakegesprek had. Ze vroeg of ik wat te drinken wou en nodigde mij uit om naar haar kantoor te gaan. Toen ik een koffie had gekregen begonnen we aan het intakegesprek. Ze legde eerst uit dat Affordable gigolo een goede klantenkring had en deze kring bestond uit dames van alle lagen van de bevolking, van bekende Nederlanders tot bijstondmoeders en van artsen tot winkelmedewerkers enz. Er werd voor zowel de klanten als de en e****theren zeer discreet met informatie omgegaan. Zo konden klanten direct contact maken met de gigolo's. Ook hoorde ik dat ik bij outcalls per afspraak van 2 uur flink wat euro's kon verdienen. Dit bedrag kon nog oplopen per avond want sommige klanten konden soms tijdens de date extra uren nemen. Zo kon je voor een snelle date voor 2 uur gehuurd worden waarbij het eerst uur vaak kennismaken is maar soms ook voor een hele avond, nacht en zelfs een heel weekend. Er werd in de meeste gevallen contant betaald aan het begin van de date. Bij boekingen vanuit het buitenland gaan betalingen wel via de bank, en werd de helft van de date en de reiskosten vooraf overgeboekt. Dit was dus niet alleen spannend maar ook een snelle en leuke manier om geld te verdienen.
Ook vertelde ze me nog dat veel klanten bij het plannen van een date met een gioglo altijd even wat uiterlijke kenmerken van zichzelf doorgeeft. Ook zou ik op elk moment kunnen stoppen met werken en werd mij tevens geadviseerd altijd veilige sex te hebben en eens per drie maanden even op soa's te laten gecontroleren.
Toen werd de aanvullende vragenlijst met mij doorgenomen om even te bespreken waar ik allemaal voor beschikbaar ben. Ik had bijna alles ingevuld. Ik had ook nog even aangegeven dat ik met vrouwen van alle leeftijden wil daten. Ik zou beschikbaar zijn voor trio, partnerruil en voor vrijgezellenfeesten. Ik ging met alles akkoord, en in de toekomst kon ik qua mogelijkheden nog wat uitbreiden. Eerst nog wat ervaring op doen al gezelschapsheer. En zo werd ik vanaf dat ogenblik een gigolo van gentleman's company. Als ik meer wilde werken kon ik mijn beschikbaarheid zelf aanpassen en ik mocht zelfs een date weigeren als ik niet wilde of als ik geen tijd had, maar ik moest ook weer geen gewoonte van maken .
Nadat ik het contract had ondertekend moest ik gelijk de foto's op het kantoor. Na de fotoshoot vertelde ze me dat sommige klanten er op kicken als een gigolo voor de eerste keer naar een date gaat. Die klanten vinden het leuk om de eerste te zijn bij nieuwe gigolo's. Zij delen vaak ook hun ervaring op de website om met het bureau over de nieuwe gigolo. Natuurlijk krijg je gewoon betaald 300,- voor 2 uur. Daarmee verdiende ik dus in een klap 300 euro. Uiteraard ben ik gelijk akkoord gegaan en kreeg de week erna contact met zo'n dame die dat leuk vond zo'n nieuwe gigolo en moest de dag erop om 19 uur 's avonds op een adres zijn bij mij in de buurt. Tot 21.00 uur was ik geboekt.
Er werd mij verteld dat deze vrouw in alle standjes genomen wilde worden zoals zij het wilde. Ook zoenen, strelen, pijpen en vingeren had deze vrouw als interesse. Ik moest dus gewoon luisteren wat de klant wilde en kijken wat ik zelf wilde, dan zou alles wel goed komen.
Ik was toch wel erg zenuwachtig zo voor mijn eerste date als gigolo en sliep ook wel weinig die nacht ervoor. Ook op de dag van de date moest ik er de hele tijd aan denken. Maar aan alles komt een eind zo ook bijna aan deze dag, maar eerst tijd voor mijn eerste date. Ik had het adres van de klant doorgekregen, dus ik stond keurig om 19:00 voor haar deur in een erg nette woonwijk. Ik was toch wel zenuwachtig toen ik aanbelde, het was tenslotte wel mijn eerste keer als gigolo. Zou ik het goed genoeg doen, wat verwacht ze van mij, hoe ziet ze er precies uit, stel ik haar niet teleur. Al deze gedachten spookte door mijn hoofd. Toen ging de deur open en verscheen er een knappe dame van rond de 40 jaar schat ik. Ze stelde zich voor en ik begroette haar met drie zoenen en werd uitgenodigd om binnen te komen.
Deze dame zag er tot mijn verbazing erg goed uit in haar rode jurkje, panty's en zwarte laarzen. Ik was erg blij dat deze vrouw er zo goed uitzag. Ze stelde me voor om eerst op de bank plaats te nemen en dat ze even wat drinken voor me zou inschenken. Ze kwam terug met blikje cola voor mij en rood wijntje voor haarzelf. We raakten aan de praat en ze had dus inderdaad vernomen dat dit mijn eerste keer als gigolo zou zijn. Ze vertelde dat het een fijne date ging worden en dat ik mij nergens druk om hoeft te maken. Ze vond het een eer om mijn eerste klant te zijn. Dit luchtte me eerlijk gezegd wel een beetje op en we gingen nu over op andere dingen. Ik kwam er achter dat ze sinds een aantal jaar gescheiden was van haar toenmalige man. Ze had geen zin meer in een relatie maar wilde nog wel gewoon seks hebben. En geld had ze genoeg omdat ze een goede baan had en nog wat geld aan de scheiding had overgehouden. Sinds een jaar of twee huurde ze iedere maand een gigolo. Ik vertelde toen mijn verhaal waarom ik gigolo was geworden. Het klikte eigenlijk erg goed tussen ons en de tijd vloog ook echt voorbij.
Toen vroeg ze mij of ik zin had om met haar mee naar de slaapkamer te gaan. Dat is goed mevrouw gaf ik als antwoord en ik liep achter haar aan, de trap op en achter haar aan de slaapkamer in. Het was toch wel een raar idee dat ik nu seks met een vrouw ging hebben die ik pas een paar uur kende en qua leeftijd ook wel wat ouder was als ik. Net iets jonger als mijn moeder zal ze geweest zijn.
Ik stond daar dan in de haar slaapkamer. Ik boog me naar voren en begon haar teder te zoenen. Onze tongen vonden elkaar direct en met mijn handen verkende ik haar lichaam. Ik pakte haar bij haar billen. Al snel vloog er kledingstuk na kledingstuk uit bij zowel mij als bij haar. Op den duur stonden we beide alleen nog in ons ondergoed.
Ik maakte haar bh los en er kwamen twee geweldige grote borsten tevoorschijn. Die nam ik gelijk in mijn handen en begon aan haar tepels te likken. Ik hoorde haar even kreunen en ik vervolgde langzaam mijn weg naar beneden zoenend over haar buik, likte haar navel, kuste om haar venusheuvel heen. Vervolgens trok ik haar onderbroekje uit en lag ze naakt voor mij op bed.
Ze was erg verzorgd en had nog zo'n mooi bijgehouden streepje schaamhaar zitten. Ik liet mijn vingers er doorheen glijden en ging met mijn vingers haar langs haar kutje naar binnen. Weer hoorde ik haar kreunen toen mijn vingers voorzichtig haar natte kutje binnendrongen.
Tijdens het vingeren bleef ik ook haar tepels likken.
Kort erna ging ik met mijn hoofd naar benden en drong ik met mijn tong haar lekkere natte kutje binnen en begon haar heerlijk te beffen. Ik hoorde haar steeds meer kreunen terwijl mijn tong haar kutje binnendrong. O ja lekker, ga door, geilerd die je er bent. Ik ging met mijn tong langs heel haar kutje heen en weer en likte vooral haar clitoris lekker en steeds steviger. Maxime begon steeds harder te bewegen en ik merkte dat het ook steeds natter en natter werd. Ze begon ineens heftig te trillen en kwam half gillend klaar. Wow wat ben jij geweldig met je tong, zei ze, je bent zeker een aanwinst zo te merken.
Maar nu ben jij aan de beurt om verwend te worden. Laat maar is zien wat voor vlees je in de kuip hebt. Ze trok mijn boxer naar beneden en keek naar mijn lul. Zo zo ook die mag er wezen zei ze en ze pakte mijn lul direct beet en begon me gelijk langzaam af te trekken. Ook onze tongen vonden elkaar weer, terwijl ze me lekker bleef aftrekken. Met haar andere hand ging streelde ze mijn ballen en legde ze in haar hand en masseerde ze.
Ze ging nu steeds lager en lager. Ze ging op haar knieën zitten en begon bij mijn ballen met likken en zuigen. Ik merkte aan alles dat deze vrouw veel seks ervaring had. En toen liet ze eindelijk mijn ballen met rust en nam met haar mooie volle lippen mijn pik helemaal in haar mond en begon me te pijpen.
Ze nam heel mijn pik in haar mond en terwijl hij toch behoorlijk stijf was. Door mijn vriendin ben ik nog nooit zo diep gepijpt. Dus terwijl ik aan het werk was genoot ik nu ook nog eens met volle teugen van een heerlijke pijpbeurt. Na een paar minuten zo gepijpt te zijn voelde ik al dat ik op mijn hoogtepunt ging komen. Ik vroeg of ze moest stoppen maar zij bleef me gewoon door pijpen dus kwam ik kort erna klaar. Nadat ze mijn pik had schoongelikt kwam ze weer naast me liggen. Wat een geweldige pijpbeurt was dat zeg, zei ik. In mijn hele leven ben ik nog nooit zo lekker gepijpt. O, dank je antwoordde ze.
We lagen net even naast elkaar in bed en voelde enkele minuten later dat mijn lul nog steeds stijf voelde. Zij merkte dit ook en zei, kijk daarvoor boek ik dus liever een gigolo die kunnen tenminste gelijk weer. Ze pakte een condoom, deed hem over mijn harde lul heen en liet zich vervolgens bovenop mij over mijn lul heen zakken. We begonnen heerlijk te neuken. Ik zat nu gewoon met mijn pik in haar lekkere kutje. Nou geloof me ik genoot er met volle teugen van.
Mijn lul ging steeds dieper naar binnen bij haar en ik kon bijna niet geloven dat deze dame zo lekker konden neuken. Komt door haar vele ervaring en omdat ze al wat ouder is dan mij. Bij elke stoot zag ik haar lekkere borsten heen en weer schudden richting mijn gezicht. Ze ging heen en weer over mijn pik heen. We neukten er heerlijk op los, en veranderde zo nu en dan van standje tot dat ik boven op haar lag. Langzaam begon ik het tempo op te schroeven. Terwijl ik haar stevig doorneukte nam ik ook haar tepels in mijn mond. Nu spreidde ze haar benen nog verder uit elkaar zodat ik haar nog dieper kon neuken. Mijn hele pik zat nu in vol in haar natte kutje. We begonnen nu echt beide hard te kreunen en voelde dat ik mijn tweede hoogtepunt ging naderen. Ik spoot dan ook even erna mijn condoom vol.
Helemaal uit gesekst vielen we op samen op bed neer. Zo goed bevallen mijn eerste keer en het werd dan ook zeker wel een positieve beoordeling. Na een lekkere douche kleden ik mezelf weer aan. Maxime liep naar haar portemonnee toe en gaf mij het geld, euro's in mijn handen. Vervolgens pakte ze nog een briefje van 20 als fooi. Vervolgens gaf ik haar nog een kus op haar mond en nam zo afscheidt. En zo begon ik dus pas geleden mijn carrière als gigolo.

affordable gigolo
Alle rechten voorbehouden 2018
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin